“Нескінченне життя скла” – найкраща соціальна медіа-кампанія 2017 року
Чи знаєте ви, що скло можна переробляти нескінченно? #RecycleWeek - кампанія, направлена на підвищення обізнаності про позитивний вплив на навколишнє середовище, якщо переробляти скляну тару.
74% порожніх скляних пляшок і банок переробляються по всій Європі завдяки зусиллям споживачів. 90% з них іде на створення нових пляшок і банок, тому що скло можна нескінченно переробляти в замкнутому циклі: це означає, що перероблені пляшки є найважливішим ресурсом для виробництва нових.
Згідно з недавнім опитуванням InSites, замовленому організацією «Друзі скла» в 11 країнах Європи, шість з десяти європейських споживачів у віці до 25 років вважають скло найбільш екологічно чистим пакувальним матеріалом. Вони також вважають, що скло є найкращим пакувальним матеріалом і найменш шкідливим для навколишнього середовища. Тим не менш, дослідження показало, що молоді люди менш інформовані про екологічний вплив упаковки, в порівнянні з більш старшим поколінням.
Саме тому «Друзі скла» об'єдналися з британським репером Доком Брауном і датської пивною пляшкою «The Bottle Boys», щоб популяризувати скло як пакувальний матеріал за допомогою музики і заохотити здавати скляні пляшки у переробку.
Приєднуйтесь до www.friendsofglass.com і підтримуйте переробку скла, тому що «ЦЕ ТОГО ВАРТЕ!»