Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Відправити листа
ПОШУК

Останні новини

Verallia Ukraine: Дизайнери, створіть продукт, що буде відрізнятись!

25-04-2018
Verallia Ukraine: Дизайнери, створіть продукт, що буде відрізнятись!

З таким завданням провідний український виробник скляної тари звернувся до молодих дарувань у рамках конкурсу Verallia Design Awards.  

Хто знає, можливо незабаром Verallia виготовлятиме скляну тару вже за ескізами вчорашніх студентів!

Verallia Design Awards - це міжнародний конкурс, який  уперше відбувся минулого року і об’єднав творчу молодь з семи різних країн: Німеччини, Бразилії, Іспанії, Франції, Італії, Португалії та України.  У 2017 році близько 1000 молодих дарувань з різних куточків світу - студентів факультетів мистецтва та дизайну розробляли інноваційну скляну тару на основі заданих тем.

Нове обличчя вже отримали різноманітні міцні напої, вина, ігристі вина, безалкогольні напої та харчові продукти.

Після успішного старту Verallia Design Awards, у 2018 році Verallia Ukraine вирішило продовжити конкурс вже для української молоді, тема конкурсу  – “Створіть продукт, що буде відрізнятись”.

На конкурс подали заявки більше 50 учасників з провідних дизайнерських  інститутів України.

Ключовим питанням, що може виникнути у кожного: хто ж оцінюватиме конкурсні проекти? У першу чергу це самі споживачі на відкритому он-лайн голосуванні.

Звісно, конкурсанти отримають оцінки професіоналів - у цьому питанні Verallia покладається на свою клієнтську мережу фахівців у галузі продуктів харчування та напоїв. Ойцінювання членами журі відбудеться в режимі реального часу.

До журі конкурсу увійдуть представники усіх ринків, на які потрапляє скло: виробники харчових продуктів та напоїв, представники управління закупівлями, менеджменту та розвитку.  

Особлива увага звертатиметься на естетичне оформлення, інновації в скляній упаковці, та, звичайно, на промислову практичність заявленого проекту.

Безпосередньо на самому підприємстві Verallia було створено спеціальний внутрішній комітет, який здійснює попередній відбір проектів для усіх категорій (харчові продукти/алкогольні напої). До комітету входять працівники інженерного, виробничо-торгового та маркетингового відділів компанії.

Щоб допомогти юним номінантам підготуватися до конкурсу, Verallia Ukraine не тільки прочинила перед студентами усі двері заводу, а й провела екскурсії по виробничим цехам, провела майстер-класи, ознайомила із виробництвом скла та його унікальними властивостями.  

У студентів була унікальна можливість поспілкуватися із фахівцями різних відділів заводу та отримати неоціненний досвід.

Під час тренінгу, спеціалісти та намагалися передати молодим дизайнерам якомога більше досвіду з виробництва скла.     

Як і очікувалося, з найвищим інтересом учасники обговорили останні тенденції упаковки. Вони намагалися зрозуміти, як зробити свої інноваційні ідеї більш технологічними. Багато студентів навіть використали цю можливість і обговорили свої перші проекти з конструкторами-дизайнерами!

Уже до кінця цього тижня студенти повинні підготувати свої проекти та завантажити їх у систему для подальшого голосування.

Сайт проекту  - https://design.awards.verallia.ua/uk/5222-2/