Ab InBev пропонує закарбувати своє імя в історії пивних пляшок
До 14 листопада 2018 року триватиме новий глобальний конкурс Bottle Opener Challenge за підтримки компанії AB InBev Efes. Завдання конкурсу досить просте та складне одночасно — знайти новий, ергономічний та екологічний спосіб відкрити пляшку. Цей спосіб має бути легким, практичним і привабливим для споживачів. У конкурсі може взяти участь будь-хто: підприємці, дослідники, науковці, студенти і всі, хто хоче зробити свій внесок, щоб віднайти нове унікальне рішення.
Щоб зареєструватися та стати учасником конкурсу, достатньо натиснути відповідну кнопку («ПРИЙНЯТИ ВИКЛИК») і розповісти про своє рішення. Форум Challenge — простір для обміну думками та ідеями, створення команд зі схожими баченнями. Варто зауважити, що вся комунікація конкурсу ведеться англійською мовою. З детальною інформацією про конкурс можна ознайомитися за посиланням: www.herox.com/BottleOpenerChallenge.
З тих пір як Вільям Пейнтер запатентував свою «пробку корони» (Crown Cork) в 1892 році, ковпачки для пляшок залишаються в основному незмінними вже більше століття. І все ж сьогодні пляшкові «корони», як правило, однакові для всієї пивної індустрії.
Винахідник Вільям Пейнтер вважав себе невдахою: виробники не поспішали братися за реалізацію його ідей, і все запатентовані ним винаходи так і залишалися на папері. Шлях Пейнтера до воістину королівському відкриття - кроненпробками - був довгим. Однак геніальний винахід не тільки змінив життя його творця, а й вплинув на долю світової пивної індустрії. Ці факти про Пейнтера-революціонера дозволять Вам кожен раз відкривати пляшку пива з особливою повагою.
Сьогодні філії компанії Crown Cork & Seal Co знаходяться в 40 країнах, частка ринку компанії складає більше 30%. Щорічна виручка становить більше $ 6,5 мільярда.
«Ми вважаємо, що разом можемо досягти більшого. Прийшов час зробити винахід, який буде ергономічним, практичним і вимагатиме мінімум зусиль від наших споживачів», — зазначає Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes.
За даними організаторів конкурсу, найбільша увага приділятиметься ідеям, котрі підтримують якість, свіжість, а також сучасні рішення; є практичними для споживачів; мають екологічну спрямованість; є рівними або перевершують наявні рішення. Адже сьогодні існує декілька варіантів, які мають неабиякі недоліки:
• диски й заглушки: найпоширеніша конструкція закриття пляшки, але для цього потрібен інструмент для відкривання пляшок;
• закручувати кромки «корони»: ніяких інструментів не потрібно, але ці ковпачки іноді відкриваються важко, гострі кути ковпачка можуть порізати руку при скручуванні кришки.
• гвинтові ковпачки (метал або пластик): дорогі;
• пробки шампанського: преміальні, а отже, навіть дорожчі.
«Саме колективна думка допоможе у прийнятті рішення, ми впевнені. Адже хто, як не наші споживачі, може запропонувати найкраще вирішення завдання, — додає Денис Хренов. — Разом ми знайдемо зручний і економічний спосіб відкриття пляшок, який не вимагає доступу до спеціальних приладів, а буде простим та надійним у використанні».
Головні вимоги до представлених ідей:
• високий WOW-фактор: «Споживачі зроблять усе, щоб отримати такий продукт»;
• високий FEASIBILITY-фактор: «Це рішення можна легко реалізувати».
Закарбувати своє ім’я в історії нескладно: достатньо зробити відкриття, яке є очевидним для тебе та невідомим для інших, відкриття, яке стане невдовзі відомим на весь світ. Варто спробувати!
За матеріалами офіціного прес-релізу компанії