Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Відправити листа
ПОШУК

Останні новини

Бренди і споживачі переходять на скло з екологічних причин

15-03-2019
Бренди і споживачі переходять на скло з екологічних причин

Згідно з даними, опублікованими Європейською федерацією контейнерного скла FEVE, виробництво скляної упаковки в Європі зросло на 1% за обсягом (у тоннах) і на 1% в одиничному вираженні в першому півріччі 2018 року у порівнянні з попереднім півріччям.

В цілому, у всіх сегментах ринку продуктів харчування і напоїв спостерігалося зростання попиту на скло, і перспективи дуже позитивні також для сектора флаконажа для парфумерії, косметики та фармацевтики.

«Нас надихає ця позитивна тенденція, яка підтверджує нашу впевненість у тому, що бренди і споживачі переходять на скло з екологічних причин», - коментує Аделіна Фарреллі - генеральний секретар FEVE.

Згідно зі спостереженнями FEVE, ця позитивна динаміка ринку скла відображає зростаючу залученість споживачів до проблем екології.

Споживачі - і особливо мілленіали - все більше усвідомлюють вплив, як їх спосіб життя може впливати на навколишнє середовище: «забруднення пластмасами» було однією з найпопулярніших тем для Google в 2018 році у всьому світі.

Сталий розвиток більше не є просто «модним словом», тепер споживачі бачать прямий зв'язок між своєю купівельною поведінкою і основними екологічними проблемами, та хочуть знати більше про продукти, які вони купують, і про те, як поводять себе бренди. Згідно з опитуванням Unilever, проведеним у 2017 році, більше одного з п'яти (21%) опитаних заявили, що вони будуть активно обирати ті бренди, які більш чітко вказують свою позицію щодо сталого розвитку. Недавнє загальноєвропейське опитування, проведене з спільнотою Друзів скла, показало, що 78% європейців приділяють більше уваги їх особистого впливу на навколишнє середовище.

Завдяки засобам масової інформації та політичної уваги до засмічення світового океану, в центрі уваги опинилися не тільки пластмаси, але і всі пакувальні матеріали, тому споживачі все більше уваги приділяють упакуванню продуктів.  

Фактично, це може сприяти вибору продукту: дослідження Friends of Glass показало, що 73% європейців оцінюють скло як найбільш прийнятну упаковку, 78% вважають його одним з кращих варіантів упаковки при покупці продуктів харчування і напоїв, і кожен другий споживач  зазначає, що використовує більше скла, ніж три роки тому.

«Це зростання довіри споживачів до скла є надзвичайно втішним. Ми постійно докладаємо зусиль до того, щоб оптимізувати унікальні властивості скла при переробці. Ця бізнес-модель, яка є справжнім прикладом кругової економіки. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб поліпшити наші виробничі технології і характеристики продукції, скоротити споживання енергії і звести до мінімуму будь-який вплив на навколишнє середовище, використовуючи склобій», - каже Аделіна Фарреллі.

Скло є провідним пакувальним матеріалом для спиртних напоїв, вин і пива, в той же час воно набуває усе більшу популярність у  харчовій, молочній галузях та при упаковці вод. Згідно з дослідженням Euromonitor, це другий за обсягом пакувальний матеріал в Європі.

Джерело FEVE