Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
(044) 430 35 58

e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Карта сайту Відправити листа
ПОШУК






Хмарка тегів

Останні новини

Звіт про сталий розвиток Vetropack у 2018 році

11-06-2019
Звіт про сталий розвиток Vetropack у 2018 році

Сталий розвиток є головним пріоритетом для Vetropack 

Щороку Група публікує Звіт для інформування ділових партнерів, клієнтів та широкої громадськості про свою економічну, екологічну та соціальну діяльність. Звіт сталого розвитку за 2018 рік відповідає стандартам GRI G4 - опція «основний».

Екологічно збалансоване управління бізнесом є невід'ємною частиною корпоративної філософії Vetropack. Постійне вдосконалення дозволяє відповідати очікуванням зацікавлених сторін і зміцнювати свої позиції на ринку.

Щоб  клієнти отримували найбільш прозорий звіт діяльності, Група постійно аналізує життєвий цикл кожного із своїх продуктів «від колиски до колиски», функція відстеження життєвого циклу продукції наразі є дуже популярною серед клієнтів.  

Vetropack прикладає усі можливі зусилля, щоб зменшити вплив виробництва на навколишнє середовище шляхом інвестування в розробку продуктів, логістику, заходи по збільшенню частки склобою під час виробництва, а також заощаджуючи споживання енергії плавильними печами.

У 2018 році частка склобою, використаного для виробництва зеленого скла становила 61 відсоток, для виробництва бурштинового і прозорого 50 і 43 відсотки склобою відповідно.

На деяких скозаводах вторинне скло становило 83% від сировини. В цілому, в 2018 році було спожито 2499 ГВтч енергії. Теплова енергія для печей становить понад 60 відсотків від загального обсягу викидів парникових газів в процесі виробництва.

Взаємовигідний обмін із споживачами

Усі відгуки клієнтів служать стимулом для процесу навчання в  Vetropack. Такий відкритий діалог допомагає Групі безперервно працювати над вдосконаленням своїх продуктів. У той же час компанія приділяє особливу увагу інформованості клієнтів щодо якості своєї продукції, яку заводи виготовляють під корпоративним гаслом «один бренд - одна якість».

У 2018 році Vetropack сконцентрувався на всебічному аналізі всіх процесів якості, але не збільшуючи їх кількість, а навпаки оптимізуючи ці процеси.

Якість і безпека продукції, як і екологічний менеджмент, є  невід'ємною частиною управління якістю Групи Vetropack.  Для великих клієнтів інформація про вплив на навколишнє середовище скляної упаковки, яку вони використовують, є надзвичайно важливою.

Клієнти і споживачі  звертають все більшу увагу на принцип сталого розвитку, піклуються про своє здоров'я та навколишнє середовище.

Звіт про сталий розвиток за 2018 рік доступний онлайн