Covid-19 змусив ряд французьких склозаводів призупинити своє виробництво
Як повідомляє Glass International, до числа постраждалих належать французькі заводи компаній Verallia, Verescence, Pochet du Courval, Saverglass, Baccarat і Arc International.
Saverglass призупинила виробництво на два тижні на своїх французьких заводах. Компанія зіткнулася з припиненням поставок ключових матеріалів для виробництва скла, а також із закриттям офісів багатьох своїх клієнтів.
У результаті було вирішено призупинити виробництво скла на два тижні. Вжито усіх необхідних заходів для мінімізації ризику для персоналу та клієнтів. Обладнання переведено в режим очікування, що дозволить швидко його запустити.
Елітний французький виробник скла Baccarat вперше за свою історію зупинив виробництво через Covid-19 до 26 квітня.
Майже 520 його працівників перебувають на карантині. На виробництві залишилася лише команда з технічного обслуговування, яка підтримує роботу скловарної печі.
Склозавод Pochet du Courval оголосив про часткове скорочення потужностей. Постраждали його ділянки в Гімервіле, Гамаче і Божансі.
Вихід з печі Verallia в Ойрі був скорочений, а роботу двох з чотирьох машин було зупинено.
Французький виробник скляного посуду Arc International скоротив виробництво на 70% і тимчасово скоротив робочу силу з 2400 до 700 чоловік. Склодувна компанія, розташована в муніципалітеті Arques, заявила, що усі вживає усіх заходів, щоб зменшити щільність персоналу в цехах і відповідати заходам соціального дистанціювання, прийнятим у Франції для боротьби з пандемією.
Компанія вже успішно застосовувала ці методи на своєму заводі в Нанкіні (Китай) в січні цього року, після того, як країну було заблоковано.
Це й же план реалізується на заводі в Мілвілль, штат Нью-Джерсі, США. Через відсутність активних карантинних заходів в Росії, діяльність компанії Arc не змінилась на виробництві в Гусь-Хрустальному. Завод в Рас-Аль-Хаїма, ОАЕ, також працює в звичайному режимі.
Компанія Verescence, виробник парфюмерно-косметичного скла, заявила, що значно скоротила активність своїх французьких фабрик, через скорочення пакувальної діяльності великих косметичних груп. Але намагається зберегти достатню активність, щоб підтримувати клієнтів, які все ще працюють.