Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Відправити листа
ПОШУК

Останні новини

Скляне пакування: вибір №1 серед екологічно свідомих споживачів

28-10-2020
Скляне пакування: вибір №1 серед екологічно свідомих споживачів

 

Останні дані європейської скловиробничої промисловості показують, що обізнаність споживачів у питаннях переробки відходів та екологічного впливу все більше позначається на щоденних рішеннях про покупку того чи іншого продукту.

90% опитаних стверджують, що вони б порадили своїм друзям та рідним скло, як найкращий варіант пакування. Це на 11% більше порівняно з 2016 роком.


Опитування споживачів, проведене організаціями Friends of Glass та Європейською федерацією виробників склотари (Feve), у якому взяли участь понад 10 000 споживачів з 13 країн Європи, виявило, що люди зараз, як ніколи, надають перевагу склу: половина опитаних наразі купує більше продуктів у склі, ніж 3 роки тому.


Такі результати зумовлені надзвичайно високими рециркуляційними можливостями скла та підвищеною увагою споживачів до екологічних характеристик матеріалу.


Завдяки розгалуженій мережі місцевих установ, що займаються переробкою відходів, а також використанню у виробництві скляного пакування склобою та природної сировини (пісок, кальцинована сода, вапняк), скло на 100% піддається переробці незліченну кількість разів, тим самим сприяючи замкненню обігу сировини на міс-цевому рівні. Таким чином, використане скло є одним із основних ресурсів, необхідних для виробництва нової продукції. Насправді 40% усіх споживачів активно обирають скло, віддаючи йому перевагу перед іншими пакувальними матеріалами, оскільки скло краще піддається переробці. 


Екологічність має значення


Згідно з результатами опитування, вплив пакування на довкілля є одним із рушійних факторів прийняття рішення при купівлі продуктів харчування та напоїв. Більшість споживачів (75%) «глибоко занепокоєні» проблемою утилізації тари для харчових продуктів, а кожен третій опитаний стверджує, що у виборі продуктів передусім керується необхідністю максимально відмовитися від пакування, яке не піддається переробці. В той же час 46% європейців вважають, що вони значно скоротили споживання пластику аби запобігти забрудненню середовища.


Як правило, скло вважається найбільш екологічно дружнім пакувальним матеріалом: переважно скло є лідером у аспекті боротьби із забрудненням середовища та екологічними проблемами, такими як харчові відходи (42% опитаних європейців визнають скло «найкращим у цьому відношенні матеріалом»), пакувальні відходи та кліматичні зміни (48% опитаних).
 

Результати опитування показали, що переважна біль-шість споживачів сприяють переробці скляного пакування: 84% європейців сортують скло для подальшої переробки, з яких 80% роблять це правильно, заздалегідь відокремлюючи кришечки. У Європі відносити використане скло у сортувальний контейнер поблизу дому вважається найзручнішим способом його утилізації.
 

Ці цифри вказують на те, що Європа робить правильні кроки у напрямку циркулярної економіки та реалізує важливі цілі сталого розвитку, зокрема, реальне досягнення усіма європейськими країнами показника збору використаного скла на рівні 70% до 2025 року та 75% до 2030 року.