Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Відправити листа
ПОШУК

Останні новини

Мистецтво в основі нових тенденцій Selective line у 2022 році

19-09-2021
Мистецтво в основі нових тенденцій Selective line у 2022 році

Протягом десяти років Selective Line, міжнародний бренд високого класу Verallia, Forever Glass, випускає Stylebook – Книгу стилів, позиціонуючи себе як провідний гравець скляної упаковки преміум-класу.

#Stylebook є результатом багаторічної співпраці між маркетинговими командами Carlin Creative, Verallia та дизайнерськими бюро.

«Проект аналізує міжнародні соціокультурні звички, щоб перетворити їх на техніку декорування та нові форми пляшок. Ми прагнемо переосмислити традиційні стандарти скла та надихнути наших клієнтів та партнерів новими «творіннями»», - пояснює Карім Буссаба, директор з маркетингу групи Verallia.

Останні місяці показали, наскільки важливим є мистецтво, як індивідуальне, так і колективне. У 2022 році ми відчуваємо, що мистецтво займе центральне місце у нашому повсякденному житті. Ось чому мистецтво пронизує нашу нову Книгу стилів.

«Завдання полягало в поєднанні естетики з екологічними проблемами. Ми виділили дві тенденції: «Pavane» - мистецтво культивувати елегантність, «Happening» - мистецтво підвищення обізнаності», - пояснює Жеральдін Бушо, редактор Carlin Creative.

#Pavane, або мистецтво культивування елегантності

Протидіючи цифровому безумству, Pavane прагне культивувати елегантність, вишуканість та сміливість, в основі який - відповідальне споживання. Натхненний химерним дендизмом, Pavane перетворює звичайні моменти в незвичайні переживання.

Для винного ринку інноваційні нові формати відповідають новим способам споживання. Споживання ігристих вин звільняє себе від виняткових конотацій. Підтримуючи ці зміни, Pavane робить незвичну пропозицію.

#Canova, одна з чотирьох нових стандартних форм Selective Line на 2022 рік, що задовольняє потреби відповідальної розкоші. Великий об’єм, легкість скла і позачасова форма пляшки сублімує ігристі вина.

Що стосується стилю - обробка складна і структурна. Графічні композиції заново представляють собою вишукану колекцію мотивів. Завдяки новому устаткуванню для гарячого тиснення Verallia Polska створює деталізовані голографічні мотиви.

#Happening, або мистецтво підвищення обізнаності

Перед лицем глобальної кліматичної катастрофи час повернутися до творчості, яка може сформувати стійкий світ завтрашнього дня. Happenings прагне стимулювати колективну уяву і зробити собі виклик.

На ринку спиртних напоїв в центрі уваги стоять номадизм, естетика та екологічність. Інтерес до слабоалкогольних або безалкогольних напоїв з творчою естетикою стає мейнстрімом. Якість коктейлів на винос не поступається першокласному асортименту à la carte. У виробництві на перший план виходить принцип вуглецевої нейтральності.

#Kazantip, нова форма пляшки Happening, відрізняється просторими лініями і двома плоскими сторонами. Скульптура push-up на скляній поверхні ще більше підкреслює її позиціонування преміум-класу, при цьому дотримуючись вимог по вазі.

Що стосується стилю, то в центрі уваги природна краса поступається місцем безлічі художніх імпровізацій. Лак Кобе з піщанику надає склу нерівності, створюючи грубе і яскраве відчуття, артистичні мазки створюють ефект рукотворності.