2500 видів скляної тари від Vetropack
12-06-2018

Дизайн - це мистецтво оформлення; гарний дизайн поєднує функціональність і естетичність. Проте навіть добре відомі речі можуть змінювати свою форму. Іноді вони навіть повинні змінюватися, для того, щоб орієнтуватися на майбутнє, сприяти захисту екології і стати кращими. Проектування та інновація перебувають у тісній взаємодії, оскільки за кожною технічною розробкою слідує дизайнерський процес.

Спільно з клієнтами Vetropack розробляє скляні упакування, які поєднують ідею продукту і маркетингову стратегію одразу у трьох планах: 

Гарний дизайн надає виробу чіткої ідентичності та стратегічно правильно представляє його на ринку.

Інновації

Для успішного проектування упаковки важливо з самого початку залучити до інноваційного процесу виробника склотари. Чим більше і точніше вимоги до майбутнього упакування, тим ефективніше і швидше його розробка. Спеціалісти Vetropack Group охоче діляться своїм багаторічним досвідом.

Проекти у форматі 3D

У власному конструкторському відділі Групи досвідчені дизайнери тісно співпрацюють із клієнтами. Вони розробляють скляні пляшки та банки, починаючи з першої ідеї продукту і закінчуючи конкретними кресленнями виробу із врахуванням його форми.

Перші рішення приймаються за допомогою точних креслень у форматі 3D. Навіть тип кришки та етикетка можуть бути чітко зображені на цьому етапі. За допомогою дерев’яних або акрилових моделей дизайн вдосконалюють та погоджують. Зразок слугує точним оформленням всієї продукції.

Дизайн

Незалежно від того, які продукти харчування і напої – джем, мінеральна вода, вино чи пиво – ви бажаєте упакувати, Vetropack Group пропонує 2500 видів скляної тари стандартних та індивідуальних форм. Скло завдяки своїй формі, кольору і різноманітності в оформленні робить будь-який продукт унікальним і неповторним. Оздоблення має вирішальне значення для стильності, індивідуальності та гармонійності зовнішнього вигляду скляної тари, а ось судження про смак продукту висловлює споживач.

Дизайн виділяє продукт з-поміж інших, він підсилює те, що виражає торгова марка, і надає споживачам додаткову інформацію за допомогою даних на упаковці та вигляду, який запам’ятовується завдяки створеному іміджу.

Vetropack розробляє дизайн, використовуючи власні дизайнерські проекти, ідеї клієнтів або ідеї зовнішніх дизайнерів, яких обирають клієнти. У будь-якому випадку спеціалісти тісно співпрацюють із покупцями. Основними принципами успішної реалізації ідеї продукту є узгодження, комунікація і зворотний зв’язок.

Створення кольорів в печі та фідері

Форма, колір, обробка та функціонування утворюють єдине ціле. Тільки взаємодія цих елементів робить упаковку унікальною та ідеально приводить її в відповідність із продуктом та маркетингом.

Скло отримує свій колір або в печі, або на пізнішому виробничому етапі, в зоні живильника (фідера). Універсальність та широкий спектр кольорів забезпечується різними методами. При традиційному методі фарбування в печі підмішується барвник в розплавлену скляну масу, що складається з кварцевого піску, соди, вапна, доломіту та склобою. В залежності від кольору скломаси, частка склобою може досягати 90%. В цій технології замовнику пропонують вісім стандартних кольорів:

Колір визначає не тільки зовнішній вигляд упаковки, але й її функціональність: чим темніший колір, тим кращий захист від впливу світла. Світлове випромінювання може змінювати колір харчових продуктів і напоїв, призводити до втрати вітамінів, погіршувати смак, а також зменшувати термін придатності продукту. Отже, пропускання світла, тобто захист від нього, має особливе значення.

Оригінал матеріалу  https://www.vetropack.at/en/glass-packaging/custom-glass-bottles/

 



© Усі права захищені. Асоціація підприємств скляної промисловості “Скло України“. http://www.sklo.kiev.ua/?mid=11&action=news_detail&new_id=1541