Національний фінал Verallia Design Awards відзначив дизайнерів завтрашнього дня
30-07-2018

Verallia Україна, один із лідерів у виробництві скляної тари для напоїв та продуктів харчування, назвав переможців національного фіналу конкурсу дизайну Verallia Design Awards.

З 2009 року різні дочірні компанії Verallia проводять щорічний конкурс проектів. У 2018 році Verallia Design Awards проходило у семи країнах: Німеччині, Бразилії, Іспанії, Франції, Італії, Португалії та Україні. Майже 1000 студентів з художніх і дизайнерських шкіл та недавні випускники розробили інноваційну скляну тару на основі заданих тем. Учасники отримали підтримку від команди Verallia, зокрема, їм було надано інформацію про скло та вимоги до його виготовлення.

Читайте також: Verallia Ukraine: Дизайнери, створіть продукт, що буде відрізнятись!

Упаковка є однією із основних компонентів маркетингових стратегій для напоїв та продуктів харчування. Verallia працює зі своїми клієнтами протягом всього процесу  створення скляної тари, щоб розробити дизайн, який підкреслює та доповнює продукцію. Переконавшись у тому, що скло є ідеальним матеріалом для популяризації продукції, захисту споживачів та навколишнього середовища, компанія Verallia прагне заохотити майбутніх дизайнерів використовувати цей матеріал.

Оскільки число молодих дизайнерів, що беруть участь у проекті з кожним роком збільшується, і клієнти все частіше прагнуть вивчати нові ідеї, у 2018 році Verallia Україна реалізувала другий випуск конкурсу. Тема 2018 - «Створіть продукт, що буде відрізнятись». 13 липня креативний простір Inveria вітав фіналістів національного етапу Verallia Design Awards. На конкурсі взяли участь 56 учасників, а на заключний етап було обрано лише 8 проектів. Кожна ідея була представлена журі, яке складалось з партнерів Verallia, журналістів, амбасадорів з провідних університетів та топ-менеджерів компанії Verallia Україна. У дуже інноваційній атмосфері були представлені всі проекти та відбувалось активне обговорення всіх ідей. Кожен з присутніх гостей мав можливість оцінити проекти від 1-5 (де «1» - не подобається взагалі, а «5» - дуже інноваційний та технологічний проект).

Таким чином, після підрахунку у кожній категорії було визначено лідерів:

 

Категорія “Продукти Харчування”

1 місце – “Frui”  Антоніна Касьянова

2 місце – “Prozoro” Софія Короткевич та Данило Богун

3 місце – Metamorphose” Ілона Іщук

 

Категорія “Алкогольні напої”:

1 місце – “Otherwise” Анна Гоменюк

2 місце - “Ambassador” Антоніна Касьянова

3 місце – Sofia” Софія Книжникова

Уже другий рік поспіль партнером конкурсу в Україні є міжнародний бренд  Nemiroff – виробник високоякісного алкоголю та один з лідерів українського ринку, що представлений більш ніж у 80-ти країнах світу. У 2018 році було вирішено підтримати одного із учасників конкурсу та запросити до проходження літнього стажування у відділі маркетингу компанії Nemiroff, що неодмінно стане цінним досвідом для молодого спеціаліста. 

Про конкурс: Кожного року конкурс Verallia Design Awards збирає сотні учасників із кращих дизайнерських шкіл по всьому світі. Щороку відповідно до заданої теми студентам дається можливість створити нові пляшки та банки для упаковки продуктів харчування та напоїв.

Завдяки участі в конкурсі, студенти мають можливість відвідати завод по виробництву скла, відкрити для себе технології виробництва, а також отримати досвід роботи зі склом. Для більш детальної інформації звертайтесь https://design.awards.verallia.ua/   

Про Verallia – незалежна група компаній Verallia, одна із трьох найбільших світових виробників скляної упаковки для напоїв та продуктів харчування, що пропонує інноваційні рішення скляної упаковки, продукти, що ідеально підлаштовуються під індивідуальні потреби партнерів, а також не шкодять навколишньому середовищу. Verallia виготовила 16 млрд. скляних пляшок та банок в 2017 році. Бізнес-модель компанії Verallia полягає в комбінації  сили групи компаній (виробничі потужності в 12 країнах, комерційна присутність в 45 країнах з 5 технічними центрами та 13 дизайнерськими центрами) та локальних партнерів у всіх регіонах світу. У 2017, Verallia досягнула показника в 2,4 млрд. євро. 



© Усі права захищені. Асоціація підприємств скляної промисловості “Скло України“. http://www.sklo.kiev.ua/?mid=11&action=news_detail&new_id=1565