Відомий австрійський бренд перейшов на екологічно чисту скляну упаковку
13-05-2020

Spar Austria представила п'ять своїх найбільш популярних напоїв в екологічно чистій упаковці.

Австрійська компанія замінила упаковку своєї газованої води, яблучного соку, апельсинового соку, коли і  газованої води зі смаком трав на багаторазові скляні пляшки. Цей крок відповідає прагненню Spar Austria до економіки із багатооборотним використанням продукції.  

«Трендсеттери»

Коментуючи цей крок, генеральний директор виробника напоїв пан Герхард Дрексел каже: «Коли мова йде про тару багаторазового використання - наша компанія є законодавцем моди, в цій сфері ми маємо найбільшу пропозицію на ринку серед усіх виробників харчової продукції.

І ми продовжимо займати цю позицію, особливо це стосується Spar Cola і Spar Herbal Soda, оскільки по всій країні ці два класичних безалкогольних напої доступні в тільки у скляній пляшці багаторазового використання об'ємом 1 л». 

Завдяки тому, що для усіх 5 напоїв 1 літрова пляшка є однаковою, споживачі можуть комбінувати напої в практичній упаковці по шість пляшок і таким чином задовольнити усі свої смаки. Порожні пляшки і ящики можна повернути в магазин. Застава становить 0,29 євро за пляшку або 3 євро за ящик.

У березні цього року компанія виробник також почала випускати органічне фермерське молоко в скляних пляшках.

Стійка упаковка

Керуючий директор Грінпіс Олександр Егіт зазначає, що за допомогою багаторазової упаковки ми зменшуємо кількість сміття, попереджуємо відходи, і відмовляємось думати "одноразово".

Згідно з останніми опитуваннями, австрійці хочуть мати більш широкий асортимент зворотних пляшок. Spar Austria вже пропонує найбільший асортимент напоїв в пляшках багаторазового використання серед великих роздрібних продавців. Це оновлене розширення дуже вітається серед покупців. 

Партнер виробника напоїв -  Egger Beverages вклав близько 25 мільйонів євро в свій завод по розливу в районі Санкт-Пьольтена і в скляні пляшки.

«Як сімейний бізнес ми думаємо поколіннями. Ці інвестиції забезпечують збереження ресурсів і стійку пропозицію на внутрішньому ринку напоїв», - сказав Франк ван дер Хейден, керуючий директор з продажу та маркетингу.

Новий скляний завод працює на 100% кліматично нейтральної основі. Використання новітніх технологій дозволяє скоротити споживання енергії на 25% і води на 50% в порівнянні зі звичайними виробничими системами.

Збільшення попиту

З підвищенням обізнаності про навколишнє середовище і більш відповідальним поводженням з пластиком поведінка покупців змінюється. З 2019 року попит на напої в багаторазових пляшках тільки зростає.

Джерело: SPAR Австрія

 

 



© Усі права захищені. Асоціація підприємств скляної промисловості “Скло України“. http://www.sklo.kiev.ua/?mid=11&action=news_detail&new_id=1711