Пищевая промышленность

     Скло активно використовується в харчовій промисловості

Місткість ринку харчової промисловості продовжує збільшуватися за рахунок нарощування обсягів виробництва більшістю споживчих сегментів.

Тенденції структурного становлення харчової індустрії також сприятливі для розвитку скляного ринку. Відбувається процес концентрації капіталу й скорочення загальної кількості операторів, таким чином, обсяги замовлень склотари стають більш прогнозованими, стабільними. Цьому ж сприяє прояв переваг організації компаній багатопрофільної спеціалізації, що оперують у декількох ринкових сегментах. Змінюються маркетингові пріоритети: цінові баталії відходять у минуле, конкуренція розвертається в площині максимально широкого використання всього арсеналу маркетингових інструментів, серед яких зовсім унікальну роль відіграє тара й упакування. На ці загальні тенденції накладаються сегментарні: нарощування експортного потенціалу лідерами горілочного ринку й ринку шампанського, очікувана експансія в Україну компаній, що роблять фруктову й плодоовочеву консервацію, та збільшення ємності цього сегмента, неухильне підвищення частки преміум-сегменту на ринку соків і мінеральної води.

      

 

До факторів, що стримують збільшення обсягу споживання, можна віднести негативну динаміку, продемонстровану деякими сегментами харчової індустрії, насамперед, слабоалкогольним, і винним. До тривожних тенденцій склороби цілком можуть віднести й зростаючу популярність у рамках певних сегментів тари з альтернативних пакувальних матеріалів. Насамперед, мова йде про банку і про Пет-пляшки в якості пакування для соків, а також недостатню активність по просуванню склотари в ряді досить перспективних сегментів (мінеральна вода, молоко, пиво (ємністю від 1 л), безалкогольні напої).



© Усі права захищені. Асоціація підприємств скляної промисловості “Скло України“. http://www.sklo.kiev.ua/?mid=36