Здорова їжа в екологічній упаковці
Американський підприємець, власник супермаркету «Three Stone Hearth» у м. в Берклі, штат Каліфорнія, розробив ноу-хау модель залучення покупців, яка до того ж дозволяє зберігати навколишнє середовище, заощаджувати кошти клієнтів, і, головне - змушує їх повертатися саме до цього супермаркету знов і знов.
Магазин було відкрито у 2006 році, основною ідеєю було – продавати якісні продукти в упаковці, яка б не змінювала б їх смак. І виходом стало - скло.
Уся продукція супермаркету продається у фірмовій скляній тарі багаторазового використання, для кожного купленого товару стягується дводоларової депозит і в кінцевому підсумку повертається, коли порожня пляшка чи банка повертається клієнтом. Це не тільки вигідно для бізнесу, а й для клієнтів.
Супермаркет спеціалізується на продажу якісної продукції, виготовленої з локальних сезонних продуктів, тому асортимент магазину постійно змінюється. На полицях можна знайти:
- Продукцію рослинного походження з сезонних фруктів, ягод, овочів, зелені. У тому числі маринади; квашені або солені овочі; варені, джеми; соуси, кетчупи тощо.
- Продукцію на основі м’яса: кісткові бульйони, різноманітні супи.
- Молочну продукцію: молоко, сметану, йогурти, і навіть домашнє морозиво.
- Десерти.
- Макаронні вироби власного виробництва.