Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
(044) 430 35 58

e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Карта сайту Відправити листа
ПОШУК






Хмарка тегів

Останні новини

Стартував третій конкурс VERALLIA DESIGN AWARDS

18-01-2019
Стартував третій конкурс VERALLIA DESIGN AWARDS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verallia Україна запускає свій дизайнерський конкурс, і запрошує молодих українських студентів спробувати уявити скляну пляшку, яку б вони хотіли купити.

Цільовою аудиторією можуть бути будь-які типи ринку (спиртні напої, вина, ігристі вина, безалкогольні напої). Журі, яке складається з експертів, звертатиме увагу на естетичне оформлення, інновації та промислову здійсненність проекту.

Презентація конкурсу

Конкурс відкритий для студентів, що навчаються за спеціальністю «дизайн», «маркетинг» або для тих, хто має пропозиції навчання на 2018/2019 академічний рік, а також для студентів, які нещодавно (1,2 або 3 роки тому) закінчили навчальні заклади за даними спеціальностями.

Головний конкурс включає дві категорії:

• Харчові продукти

• Спиртні напої

Заявка на конкурс повинна  складатися:

Короткого викладу проекту:

  • Запропонований концепт і яким чином він відповідає очікуванням цільового ринку.
  • Специфіка проекту (естетичну цінність, практичність і т.д.)
  • Зображення пляшки або банки (3D-зображення або ескіз)
  • Технічного креслення упаковки

Кожна заявка повинна містити дизайн скляної пляшки або банки, який присвячений темі “Скло у місті”. Розмір файлу не повинен перевищувати 30 Мб.

Компоненти інновації та розробки можуть включати, наприклад:

  • Розмір пляшки або банки
  • Зовнішній вигляд пляшки або банки (її колір, зовнішній вигляд матеріалу, оздоблення, тощо)
  • Ергономічність пляшки або банки
  • Призначення пляшки або банки (використання її в нових сферах та на нових ринках)

За мінімальними вимогами, кожна заявка повинна включати:

  • ескіз/зображення і технічне креслення проекту, які супроводжуються коротким описом презентації проекту, де по можливості описані:
  • додаткові переваги, які надає ця пляшка чи банка (естетичні, ергономічні, матеріально-технічні і т.д.)  
  • Цільовий ринокок
  • Оцінку промислової здійсненності

Загалом, будь-яку інформацію яка дозволить журі глибше ознайомитися з проектом

Календар конкурсу:

Відкриття реєстрації: 12 Грудень 2018

Закриття реєстрації: 18 лютого 2019

Подача проектів: 19 лютого – 3 травня 2019

Вручення призів: червнь 2019

Короткий список кандидатів визначить перший склад журі, який складатиметься зі спеціалістів в галузі маркетингу, виробництва, дизайну, продажів а також з офісних працівників, потім проекти кандидатів будуть представлені на он-лайн голосуванні, яке згодом завершиться останнім етапом – зустріч з експертами в галузі продуктів харчування та напоїв, які оберуть призерів.

Участь у конкурсі передбачає згоду учасників на публічне висвітлення їхніх робіт, імен та інформації наданої ними під час реєстрації.

Учасники дають дозвіл організаторам використовувати їхні імена та проекти для реклами, стимулювання продажів, або з метою висвітлення у національній пресі для підтримки зв’язків з громадськістю.

Детальныше про умови конкурсу читайте на сайті