Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Відправити листа
ПОШУК

Останні новини

Інтерв’ю з генеральним директором Verallia Group Мішелем Джаннуцци

12-08-2019
Інтерв’ю з генеральним директором  Verallia Group Мішелем Джаннуцци

Трохи більше року тому Мішель Джаннуцци змінив Жан-П'єра Флориса на посаді голови і генерального директора Verallia Group. Згодом його також обрали віце-президентом Європейської федерації контейнерного скла (FEVE).

Про роботу на цих посадах та розвиток склоіндустрії пан Джаннуцци розповів Glass Worldwide.

Мішель Джаннуцци працював головним виконавчим директором Verallia Group з вересня 2017 року. А перед цим більш десяти років обіймав посаду генерального директора Tarkett, світового лідера в області інноваційних рішень для підлогових і спортивних покриттів. Під час свого перебування в Tarkett пан Джаннуцци реалізував прибуткову і стійку стратегію зростання, яка привела компанію до успішного IPO в 2013 році.

«Я завжди був захоплений усіма задачами, які переді мною ставили, любив складні завдання та командну роботу», - пояснює він.

Мішель Джаннуцци, який завжди працював в промислових компаніях, знаходить індустрію виробництва склотари особливо цікавою, оскільки вона дуже інтенсивно прогресує.

«Це індустрія, де досвід має значення», - говорить він.

«За роки існування компанії були накопичені величезні знання, і люди багато в чому покладаються на свій особистий досвід і ноу-хау. З іншого боку, це бізнес, орієнтований на внутрішній світ, без особливого обміну з іншими галузями».

«Моя особиста філософія: говорити, те, що роблю, і робити те, що кажу!» - Мішель Джаннуцци.

Стиль управління Мішеля Джаннуцци орієнтований на людей і на результати.

У перший рік роботи Джаннуцци в Вералліі було сформовано цінності компанії:

  • орієнтація на клієнтів та особлива увага до їх обслуговування
  • повага до робочої сили
  • захист навколишнього середовища
  • командна робота  

«Я дійсно хочу, щоб люди відчували себе відповідальними за свої результати», - говорить він.

«І, звичайно, я вважаю, що люди є більш ефективними, коли працюють в команді, тому командна робота для мене важлива».

На посаді генерального директора, пан Джаннуцци встановлює бачення і визначає стратегію компанії, а також стежить за тим, щоб до команди Verallia входили найкращі та найталановитіші фахівці.

«Керуючи командою, я стежу за професійним розвитком фахівців та залученням нових талантів до роботи в компанії для досягнення цілей Вералліі. Це вдається тільки завдяки великій повазі до працівників та збалансованому соціальному діалогу».

Також Джануцци приділяє велику увагу прагненню компанії до досконалості та оптимізації усіх виробничих операцій, завдяки програмі бережливого виробництва VIM (Verallia Industrial Management).

ПОЗИТИВНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ВПЛИВ

"Удосконалення виробництва - мій головний пріоритет. Однією з моїх перших дій на посту було створення посади промислового директора групи. Важливо, щоб люди росли всередині компанії, а також залучати нових фахівців з інших галузей, тому наш промисловий директор групи був прийнятий на роботу ззовні".

Довгостроковий пріоритет Вераллія полягає в тому, щоб допомогти компанії стати провідним постачальником скляної упаковки з кращими в своєму класі показниками промислового виробництва, досягнення видатних фінансових результатів і забезпечення безперервного розвитку команди.

Мішель Джаннуцци, який завжди працював в компаніях з широкою міжнародною присутністю, добре обізнаний щодо проблем управління багатонаціональною, багатокультурною організацією, такою як Verallia.

«Основне завдання для будь-якої міжнародної компанії - це, з одного боку, поважати культурні відмінності, а з іншого - об'єднати всі команди навколо спільних цінностей та цілей компанії. Необхідно знайти тонкий баланс між повагою до місцевих звичаїв і спільних завдань», - пропонує він.

Verallia старанно працює над розвитком своїх майбутніх лідерів за допомогою внутрішніх програм навчання, іноді за підтримки консультантів. Було розроблено спеціалізовані ініціативи з дистанційного навчання, заохочуються персональні тренінги та наставництва.

ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІЛЕЙ

Мішель Джаннуцци прагне продовжувати просувати переваги циркулярної моделі економіки.

«Я вважаю, що це добре для планети і для людства. Скло є найбільш вдалим прикладом того, як ми можемо зберігати ресурси та матеріали» - зазначає він.

Важливим напрямком діяльності Verallia є збільшення кількості склобою у виробництві. Компанія відома своїм досвідом в переробці склобою та має шість спеціалізованих очисних споруд: дві у Франції - дочірнє підприємство Everglass, одне в Німеччині та три в Італії - дочірні підприємства: Ecoglass і Vetreco, останнє є спільним підприємством. За словами пана Джаннуцци, Verallia активно інвестує в ці об'єкти та працює над рядом нових проектів.

В Аргентині, через відсутність будь-якої системи збору, Verallia розробила власну програму для домашніх господарств, а в сусідньому Чилі скловиробники підписали угоду про збір скло з муніципалітетами, які знаходяться поруч з заводом.

«Ми також націлені на зниження споживання енергії та викидів CO2 за рахунок інвестицій», - підтверджує генеральний директор Verallia.

«Кожен раз, коли ми закриваємо піч для ремонту, ми розглядаємо її як можливість вдосконалити її конструкцію, щоб зробити її більш ефективною. Ці зміни є основним джерелом зниження споживання енергії та викидів CO2».

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ

На думку Мішеля Джаннуцци, Verallia є лідером по охопленню скляною упаковкою найрізноманітніших сегментів ринку продуктів харчування і напоїв. В одній тільки Європі Вераллія виробляє більше 4000 позицій скляної тари.

Verallia пропонує покупцям широкий спектр технік декорування на трьох інтегрованих заводах: Saga Décor і Société Charentaise de Décor у Франції і Verallia Polska в Польщі.

«Наша готовність приймати клієнтів точна як з точки зору продукту, так і з точки зору обслуговування», - підкреслює пан Джаннуцци.

«Близько до своїх клієнтів, Verallia пропонує широкий спектр послуг, призначених для підтримки їх в повсякденній діяльності і в їх проектах розвитку».

Компанія має 13 центрів розробки продуктів для клієнтів. Щоб реалізувати ці проекти, центри надають клієнтам надзвичайно ефективні інструменти, включаючи комп'ютерне проектування, 3D-принтери, фізично реалістичні комп'ютерні зображення і аналіз механічного опору методом кінцевих елементів.

Verallia також дозволяє своїм клієнтам інтерактивно (безпосередньо або дистанційно) брати участь в розробці своїх моделей (3D-дисплеї, комп'ютерні зображення, масштабні моделі і т. д.), забезпечуючи при цьому оптимальну вагу продукту та його механічну міцність.

КОНКУРС Design Awards

Генеральний директор Verallia висловив задоволення у зв'язку з подальшим успіхом конкурсу Design Awards. З 2009 року кілька дочірніх компаній Verallia організовують щорічні конкурси дизайну, на яких студенти та молоді випускники художніх або дизайнерських шкіл створюють інноваційні види скляної упаковки. Учасники отримують підтримку від команд Verallia, щоб ознайомитися із склом як матеріалом і його промисловими особливостями.

«У цьому конкурсі дизайнерів Verallia забезпечує безпрецедентний підхід до інновацій для своїх клієнтів, оскільки активно беруть участь у виборі переможців», - пояснює Мішель Джаннуцци, підкреслюючи, що деякі проекти навіть були обрані для комерційного випуску.

Так було у випадку з пляшкою Soirée à Rosé (розробленої переможцем першого конкурсу в 2010 році), що продається Жераром Бетраном, і пляшкою Serac (переможцем в 2016 році), відібраною компанією Maison du sud - Jeanjean.

«Ці два продукти користуються значним успіхом у Франції та за кордоном. Мені дуже приємно бачити, що ці інноваційні розробки подобаються як нашим клієнтам, так і кінцевим користувачам» - продовжує пан Джаннуцци. 

Окремо Verallia посилює свої позиції преміальною лінією Selective Line шляхом постійних інвестицій в інноваційні розробки.

Щороку бренд Selective Line представляє книгу стилів для клієнтів і дизайнерських агентств, щоб надихнути їх на подальші розробки. У цій книзі аналізуються майбутні міжнародні тенденції на майбутній рік і висвітлюються останні споживчі звички і вподобання. Поряд з цими тенденціями, бренд пропонує інноваційні форми пляшок.

«Саме так в колекцію Selective Line були додані моделі для спиртних напоїв в Стокгольмі і Лос-Анджелесі та винна пляшка Roma», - підтверджує Джаннуцци.

ПАРТНЕРСТВО

З моменту свого призначення на пост генерального директора Мішель Джаннуцци зустрівся і налагодив особисті контакти з багатьма постачальниками матеріалів і устаткування. Він твердо вірить в концепцію розширеного підприємства, і, щоб сприяти інноваціям, необхідно приділяти велику увагу ефективності партнерських відносин.

«Я думаю, що є ще багато можливостей допомогти постачальникам технологій краще зрозуміти обмеження і цілі нашого бізнесу. Завдяки тісним партнерським відносинам є можливість удосконалити поточні процеси або навіть винайти нові».

ДИНАМІЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ

На думку Мішеля Джаннуцци, FEVE здійснює фантастичну роботу з просування склотари як упаковки для харчових продуктів та напоїв, як на рівні державних політик, так і кінцевих споживачів.

«Це дуже динамічна і добре керована федерація, що надає своїм членам хороший сервіс і результати».

Кілька місяців тому генеральний директор Verallia був обраний віце-президентом FEVE.

«Для мене велика честь представляти галузь і підтримувати президента FEVE Йохана Гортера. Я думаю, що один з найважливіших аспектів роботи організації – зібрати разом членів федерації і домовитися про роботу над спільними проектами, які можуть принести користь всій галузі скловиробництва і нашим клієнтам. Тому я працюватиму на забезпечення  відповідності пріоритетів FEVE цілям наших членів і даватиму рекомендації команді FEVE для досягнення результатів».