Американський підприємець, власник супермаркету «Three Stone Hearth» у м. в Берклі, штат Каліфорнія, розробив ноу-хау модель залучення покупців, яка до того ж дозволяє зберігати навколишнє середовище, заощаджувати кошти клієнтів, і, головне - змушує їх повертатися саме до цього супермаркету знов і знов.
Магазин було відкрито у 2006 році, основною ідеєю було – продавати якісні продукти в упаковці, яка б не змінювала б їх смак. І виходом стало - скло.
Уся продукція супермаркету продається у фірмовій скляній тарі багаторазового використання, для кожного купленого товару стягується дводоларової депозит і в кінцевому підсумку повертається, коли порожня пляшка чи банка повертається клієнтом. Це не тільки вигідно для бізнесу, а й для клієнтів.
Супермаркет спеціалізується на продажу якісної продукції, виготовленої з локальних сезонних продуктів, тому асортимент магазину постійно змінюється. На полицях можна знайти: