Іранські виробники активно освоюють світовий ринок скла, приділяючи особливу увагу новим технологіям.
Іран освоїв технології нанесення зберігаючого тепло та мультифункціонального покриттів, що дозволяє йому конкурувати в сегменті високоякісного скла. Іракські виробники флоат-скла мають у своєму розпорядженні 15 виробничих майданчиків в країні та за кордоном, що дозволяє здійснювати поставки в країни чотирьох континентів - Євразії, Африки, Північної та Південної Америки.
Іранське скло просуває бренди Eco Gold, Eco Bronze, Eco Blue і Eco Silver, що розрізняються відтінками покриттів.
Ключовим ринком для Ірану явлется Індія. Петицію про введення мит підписали Saint Gobain India, Gold Plus Glass Industry і HNG.
Головні козирі іранських виробників - низька в порівнянні з європейською вартість праці (а отже, і виробництва) і зручне географічне положення з точки зору поставок в країни Азії та Африки.
На експорт йде близько 30% виробленого флоат-скла, оскільки внутрішнє споживання значно відстає від виробництва. Скоротити виробництво досить складно - печі не можуть бути відключені, інакше скло в них застигне і виведе обладнання з ладу. Для зупинки обладнання потрібно законсервувати. Тому будь-які коливання попиту викликають серйозні труднощі.
Нарощування експорту і вихід на зовнішні ринки в останні роки пов'язаний з частковим скасуванням санкцій: у 2015 році США дозволила третім країнам торгувати з Іраном.