У тренді на віки
Скло пережило безліч інновацій в області пакувальних матеріалів і не тільки не втратило свої позиції, а, навпаки, залишилося вічно актуальним, здоровим і стійким. Покупцям легко робити свій вибір на користь скла, адже вони знають: всі переваги здоров'я, екології, практичності та економічності на їхньому боці. Так що сумніватися в успішному майбутньому скляної пляшки просто не доводиться!
Останні десятиріччя люди почали сприймати своє здоров’я як найцінніший ресурс і дбати про нього. Окрім традиційного визначення поняття «тіло вільне від хвороби», здоров’я охопило інтеграцію фізичного з духовним.
І саме навколо цього розширеного поняття про здоров'я (здоровий спосіб життя, «нетоксичне мислення», споживання біо-, еко-продуктів, електромобілі, оточення себе матеріалами виключно природнього походження, зелений туризм, еко-толоки і турбота про довкілля та багато іншого) розростаються нові ринки продуктів.
Скло як пакувальний матеріал просто ідеально вписалося в цю концепцію, а скляна пляшка як втілення майбутнього пакувальної галузі, сама по собі стала незмінним лідером.
Скло пройшло випробування часом та не потребує схвалення.
Вироблене зараз для упаковки продуктів харчування, як і 3000 років тому, скло продовжуть виготовляти із природної сировини.
Дуже важливий фактор - скло може бути заново розплавлене та перероблене в новий продукт без втрати якості. Використання склобою економить сировинні ресурси, енергію і знижує викиди вуглекислого газу. Завдяки переробці скла і іншим технічним впровадженням, за останні 30 років викиди відпрацьованих газів і відходів скоротилися більше, ніж на 75%.
Крім прямого посилу до «здорової» складової, скло стає інструментом і дає можливість передавати споживачеві іде напою чи їжі. У цьому і є ключова перевага скла – воно благородне,, витончене, багатолике. А вдала пляшка – є реальним інструментом маркетингового просування.
Оцінюючи об'єктивно, саме скляна пляшка якнайкраще підкреслює статус алкогольної продукції. Адже сьогодні вина та міцні напої розцінюються як важлива складова стилю життя особистості.
Своєю естетичністю у свідомості покупця скло викликає асоціації з витонченим смаком, при цьому наголошуючи на відмінному збереженні вмісту.
Так що наведені вище аргументи на користь скла є настільки ж непохитними, як і сам матеріал.