Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
(044) 430 35 58

e-mail: office@sklo.kiev.ua

На главную Карта сайту Відправити листа
ПОШУК






Хмарка тегів

???????, ??? ????? ?????????

Навіщо потрібні виставки?

Більшість учасників виставок зізнаються, що вперше вони зробили це швидше з самоствердження, ніж з потреби або здоровому розрахунку. Тим паче, що виставка - вельми дороге задоволення, навіть і для фірм, що міцно стоять на ногах. А що натомість? Коли вас стало охоплювати бажання в що б те не стало показати себе і свою продукцію на якій-небудь виставці, витративши на це суму, яка часто буває сопоставіма з ціною невеликого верстата так потрібного виробництву, - спробуйте спочатку продумати, що ви отримаєте натомість? Багато навчених досвідом робіт в океані ринку західні керівники розглядають участь своєї фірми у виставках як один з найважливіших елементів маркетингу. При цьому вирішується відразу декілька завдань: питання вивчення ринку збуту продукції, реклами, встановлення особистих контактів з партнерами; питання товарної політики, тобто формування асортименту продукції, або його коректування, напряму підвищення якості, інших показників продукції; питання ціноутворення, тобто ціна продукції, можливі знижки з ціни, кредитування покупців, взаєморозрахунки; пошук нових партнерів по збуту; визначення ступеня загрози з боку конкурентів і багато інших проблем. Виставка дозволяє оцінити, який у вас покупець, що потрібно випускати, за якою ціною, хто може надати допомогу продажу, і що твориться в стані конкурентів. Але вельми важливо при цьому, чи є ви виготівником продукції, або тільки її продавцем. Відповідно коректуються стратегія і тактика участі у виставці.
Версія для друку

                                                                                                                                                                                                               

usetrans.com sovvetik.ru nh-realarena.com