Українська
Українська
Русский
Русский
вул. Новозабарська 2/6,
м. Київ, 04074, Україна

Тел./Факс: (044) 501 90 44,
(044) 430 35 58

e-mail: office@sklo.kiev.ua

Фотоальбом
На главную Карта сайту Відправити листа
ПОШУК






Хмарка тегів

Дмитро Олійник провів засідання Президії ФРУ на "Ветропак Гостомельський склозавод"

Члени Федерації роботодавців – відомі бізнесмени та виробничники - побачили, як народжується скло та вироби з нього.

Голова Ради Федерації та, як він шуткує, за сумісництвом, голова спостережної ради компанії «Ветропак Гостомельський Склозавод» Дмитро Олійник  запросив їх на екскурсію по найбільшому в Україні підприємству з виробництва тарного скла .

Завод є лідером не лише серед виробників, а й серед експортерів такої продукції.

Історія «Ветропак Гостомельський Склозавод» налічує 100-річний досвід виробництва скляної тари. Почалася вона ще у 1912 році, з 2006го завод належить до європейської групи компаній Vetropack. Він став восьмим у групі, інші заводи розташовані на території Швейцарії, Австрії, Чехії, Словаччини, Хорватії та Італії. 

Виробнича потужність підприємства - 667 млн. шт. пляшок на рік. Якщо поділити на 365, отримаємо понад 2 млн. штук на добу. Які йдуть як і на український ринок, так і на експорт.

Падаючі яскраві краплі скломаси - це майбутні пляшки. А ось і вони самі. Чомусь ще гарячі скляні пляшки надзвичайно красиві. І навіть ці чоловіки, які у своєму житті бачили багато виробничих процесів, зачаровано спостерігають за переливами гарячого скла та не можуть втриматися, щоб не сфотографувати

Тут випускають пляшки не тільки традиційних зеленого, коричневого і прозорого кольорів, а також кольору «кюве», відкриваючи нові можливості для виробників напоїв. Кількість асортименту постійно зростає.

Встановлено автомати контролю компаній-світових лідерів у цій галузі. Адже продукція склозаводу відповідає усім міжнародним стандартам якості.

У пляшках «Ветропак Гостомельський Склозавод» можна побачити продукцію як українських так і всесвітньо відомих торгових марок.

Підприємство та його керівники вкотре доводять – виробництво в Україні може бути успішним, продукція - якісною, а компанія – соціально відповідальною. Адже тут дбають не лише про прибуток, а й про своїх робітників, і про довкілля. Свідоме поводження з сировиною та енергоресурсами - важливий елемент стратегії розвитку компанії.  Для виготовлення скла компанія використовує максимальну кількість склобою. Тож, виготовляючи склотару, тут створюють додаткову вигоду на всіх трьох рівнях: економічному, соціальному та екологічному.

Члени Президії Федерації вирішили продовжити традицію проведення виїзних засідань на базі провідних виробничих компаній у регіонах. Адже їх досвід є вкрай важливим  для удосконалення роботи української промисловості та її відповідності світовим стандартам. 


 

Версія для друку

Версія для друку

Святкування 20 років АПСП "СКЛО УКРАЇНИ"

Версія для друку